Kampania najnowszej kolekcji wiosna-lato 2022 zabieraodbiorców w kolejną sentymentalną podróż, tym razem do nadmorskich kurortów,w sezonie obleganych, a poza nim, dających spokój i wytchnienie. Wideo zrealizowane przez Marcina Morawickiego orazsesja zdjęciowa wykonana przez Kubę Dąbrowskiego, to filmowe ujęcia przywodzące na myśl polskie kino lat 50. i 60. Tłem dla kampanii zostały miejsca wypoczynku znane wielu pokoleń Polaków – urokliwe miasto Łeba, w którym skupiono się na charakterystycznych plażach i uzdrowisku z dawnych lat oraz malowniczy Słowiński Park Narodowy, gdzie dzikość flory łączy się ze spokojem piaskowych wydm.
Klimatyczne fotografie, rytm drewnianych falochronów orazprzestrzeń i korelacja malarskiego nieba z bezkresem morza daje ukojenie dla oczu i skupia się na tym co najważniejsze – tu i teraz. Znajome krajobrazy łączą pokolenia i są elementem klasycznego piękna. Stylizacje widoczne na kolorowych i czarno-białych zdjęciach w pełni oddają wiosenny i letni charakter kolekcji. Garnitury w połączeniu z lnianymi koszulami, marynarki o ażurowym splocie stylizowane z t-shirtamiczy bawełniane przewiewne swetry noszone z szortami. Nie brakuje także zestawień typowo eklektycznych, takich jak beżowy, klasyczny płaszcz typu trencz łączony z dresem.
Wiosenno-letnie stylizacje to często nowe, niebanalne zestawienia kolorów, do takich należą beżowy garnitur zestawiony z pudrowo różową koszulą uszytą z lnu czy rudo-rdzawa marynarka połączona z beżowymi spodniami.
Jakość kolekcji wynika z doświadczenia marki w krawiectwie od 1945 roku, a charakterystycznej estetyki nadaje jej kontynuowany od kilku sezonów styl RETRO FUTURE łączący wzory i tkaniny z minionych lat ze współczesnym stylem i technologiami.