Sezon SS24 marka odzieżowa House będąca częścią LPP rozpoczyna w niestandardowy sposób – łącząc siły z brandem Logitech G. Efektem tej współpracy jest wyjątkowa sesja zdjęciowa osadzona w digitalowym kontekście, wzbogacona o materiały video oraz szereg aktywacji w mediach społecznościowych.
Inspiracją tej współpracy jest przenikanie się dwóch światów – wirtualnego i realnego. Gaming coraz mocniej wnika do stylu życia młodych ludzi, którzy dzielą te same zainteresowania i wartości. Jednocześnie są to przecież te same osoby, które obserwują branżę fashion, śledzą trendy i adaptują je według własnej wizji, tworząc swoje unikalne style. I właśnie na to obie marki wskazują poprzez połączenie sił.
Wspólna kampania marek ma pokazać młodych ludzi jako osoby pełne pasji, które dobrze się czują w swoim towarzystwie, pragną się wyróżnić z tłumu jako grupa, a nie tylko indywidualność. Pomysł zestawienia tych dwóch światów to również ciekawy sposób na dialog z odbiorcami, których wbrew pozorom więcej łączy niż dzieli.
Efekty współpracy można obejrzeć pod linkiem: https://www.housebrand.com/pl/pl/house-x-logitech
Video synchronizujące oba światy: https://www.youtube.com/watch?v=3aItBuMSvMo
Zaprezentowane stylizacje dostępne są na housebrand.com, a słuchawki – na www.logitechg.com.